علت زرد شدن کابینت های گلاس + راهکار رفع آن
نوشته شده توسط : مد لباس

از همین رو حتما بصورت کاملا منظم سطوح کابینت هایگلاس و یا کابینت های سفید خود را گردگیری و تمیز نمایید.

۳- حرارت، رطوبت و گرما
اگر کابینت های هایگلاس در معرض گرما، رطوبت و حرارت قرار بگیرند، خیلی سریع تغییر رنگ می دهند و به زردی نزدیک می شوند. به عنوان مثال قرار داشتن کابینت در کنار اجاق گاز یا سینک ظرفشویی عمر آنها را کاهش می دهد و از سایر قسمت های آشپزخانه زودتر تغییر رنگ می دهند.

پیشنهاد سامان چوب برای جلوگیری از این پیشامد: استفاده از کابینت های تیره رنگ در اطراف اجاق گاز و سینک ظرفشویی است. نکته بعدی این است که دستمال کشی سطح کابینت گاز را بعد از هر بار استفاده، فراموش نکنید. ذرات چربی که بر روی هم انباشته شوند به مرور زمان باعث زرد شدن سطح کابینت می شود.

در ادامه این مقاله به صورت دقیق تر و با جزییات بیشتر به روش های جلوگیری از کدر شدن و زرد رنگ شدن این مدل کابینت ها می پردازیم.

۴ نکته جلوگیری از زرد شدن کابینت هایگلاس
با رعایت ۴ نکته مهم زیر شما می توانید از زرد شدن و تغییر رنگ کابینت ها جلوگیری نمایید و عمر آنها را بیشتر نمایید:

خرید کابینت های با کیفیت روشن کردن هود آشپزخانه در زمان پخت غذا توجه کردن به نکات نگهداری مخصوص هر مدل کابینت نظافت مداوم سطح کابینت با دستمال نرم و تمیز عدم تابش نور مستقیم خورشید قرار دادن کابینت های با رنگ تیره در اطراف اجاق گاز
هر کدام را در ادامه بصورت مفصل تر توضیح خواهیم داد:

خرید کابینت با کیفیت
با سفارش و خرید کابینت با کیفیت بالا، خیالتان از ایجاد هر گونه تغییر در رنگ و سطح کابینت راحت است. آنها طول عمر بیشتری دارند و در برابر آسیب و ضربه مقاومت دارند. برای سفارش کابینت های با کیفیت می توانید از مشاوران و کارشناسان ما در سامان چوب راهنمایی دریافت نمایید.

روشن کردن هود آشپزخانه
در زمان آشپزی حتما از هود استفاده کنید و آن را روشن نمایید. هود ذرات چربی، بخار و رطوبت غذا را جذب می کند. در صورت عدم روشن کردن آن این ذرات معلق بر روی سطح کابینت های نزدیک می نشینند و به گذشت زمان با لکه ای زرد رنگ روبرو می شوید که پاک نمی شود.

رعایت نکات نگهداری مخصوص هر کابینت
هر جنس، مدل و سبک کابینت شیوه نگهداری یا دستورالعمل خاص خود را دارد و روش مراقبت از آنها متفاوت است. به صورت کامل دستورالعمل حفظ و نگهداری از کابینت های خود از کابینت ساز دریافت نمایید و طبق آن عمل کنید.

https://samanchoob.com/yellowing-of-high-glass-cabinet/




:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 مهر 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: